Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Budynek Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych

Dyplomy

Wycieczka do Warszawy

W dniach 23-25 listopada 2022 roku, klasa II G pod opieką wychowawczyni, Aleksandry Zapalskiej oraz pedagoga, Karoliny Kalin-Kłys, udała się w podróż pełną magii, zimy i odkrywania ciekawych miejsc -  do stolicy Polski - Warszawy.

Miasto przywitało nas zimową aurą. Mieliśmy okazję odwiedzić drukarnię KRM Druk, w której mogliśmy poznać ludzi  tam pracujących  oraz zobaczyć maszyny drukarskie offsetowe i cyfrowe. Dowiedzieliśmy się, jak powstają formy drukowe dla druku offsetowego, zobaczyliśmy m.in. trójnóż, sztence, rycówki, falcerki. Poznaliśmy wielu ciekawych ludzi, z ogromną wiedzą z tej dziedziny. Podczas pobytu w Warszawie zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Centrum Nauki Kopernik. Przemierzając ulice stolicy, poznawaliśmy jej historię i podziwialiśmy przepiękną architekturę. Wybraliśmy się do punktu widokowego w Pałacu Kultury i Nauki, z którego podziwialiśmy panoramę miasta. W śnieżnej Warszawie był tez czas na bitwy na śnieżki, wspólne spacery, rozmowy. Odwiedziliśmy Łazienki Królewskie, które w śnieżnej aurze wyglądały magicznie. Czas spędzony podczas wyjazdu dał nam możliwość zintegrowania się oraz bliższego poznania koleżanek i kolegów ze szkolnej ławki.