Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Budynek Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych

Dyplomy

Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

Kotlina Kłodzka to nieprzebrane źródło atrakcji turystycznych. Pełne wyjątkowych miejsc przyrodniczych oraz zabytków kultury i historii Dolnego Śląska.

Aby poznać choć cząstkę naszego regionu, 30.05. 2022r. klasa 1n wybrała się na wycieczkę do Złotego Stoku i Kłodzka. Wędrując podziemną trasą, zwiedziliśmy Sztolnię Gertruda, Chodnik Śmierci, podziwialiśmy jedyny w Polsce podziemny wodospad w Sztolni Czarnej. Na powierzchnię wyjechaliśmy Pomarańczowym Tramwajem, a potem, autokarem prosto do skąpanego w promieniach słońca malowniczego Kłodzka. Przeszliśmy z przewodnikiem przez Rynek, Most św. Jana, udaliśmy się do górującej nad miastem fortyfikacji, zwanej Twierdzą Kłodzką.

Po tak intensywnym dniu wróciliśmy zmęczeni i pełni wrażeń, ale nie mówimy ostatniego słowa. Już planujemy kolejne wycieczki klasowe.